عمل بینی طبیعی
هر روز یک قدم به سمت زندگی سبز. سلامتی نصف خوشبختیه . پس بهش اهمیت بده

آمار مطالب

کل مطالب : 13
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 22
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 22
بازدید سال : 133
بازدید کلی : 1648

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به سمت زندگی سبز و آدرس zendegisabzaneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سولماز
تاریخ : یک شنبه 20 بهمن 1398
نظرات

اید اطمینان حاصل شود که بعد از جراحی زیبایی بینی، عملکرد تنفسی به نحو سالم انجام می شود. بنابراین، جراح باید بتواند با برنامه ریزی، هر دو را به طور همزمان انجام دهد. به همین دلیل جراحی زیبایی بینی عملیاتی است که علم و هنر را ترکیب می کند.

 

بینی کوچک به معنای بینی زیبا نیست

با تاکید بر جنبه های هنری زیبایی بینی، مهم ترین فاکتور، طبیعی بودن آن است. مهم ترین پیشرفت در عملیات رینوپلاستی در دو دهه گذشته، موفق ترین جراحی هایی بوده اند که نتایج آنها طبیعی بوده است. چون که در دهه های 70 و 80، افرادی که عمل جراحی بینی انجام می دادند، تلاش هایی برای کوچک کردن بینی، ظریف کردن و بالا بردن نوک استاندارد آن داشتند. در نتیجه ی عملیات انجام شده به این شکل، تمام بینی ها در ظاهر یکسان بودند و مشخص بود که شخص جراحی بینی انجام داده است. مهم تر از همه، بینی های بسیار کوچک باعث شکایت جدی در تنفس می شوند و در طول سال در قسمت وسط بینی و نوک آن تغییرشکل های مهمی رخ می دهد. در حال حاضر، به جای کوچک کردن بینی، جراحی در جهت دید بهتر از قبل صورت می گیرد و بینی را با سایر عناصر صورت سازگار می سازد. بنابراين، عملكرد بيني با عمل جراحي بینی حفظ  و شکایت های تنفسی درمان می شوند. علاوه بر این، بینی (ریشه، بخش میانی و نوک) به خودی خود متعادل و با سایر عناصر صورت سازگار است.

قبل از عمل یک تحقیق خوب انجام دهید

جراحی زیبایی بینی به دو صورت انجام می شود: روش جراحی باز و بسته. تقریبا 20 سال پیش، روند جراحی بینی در سراسر جهان در جهت روش بسته بود. به عبارت دیگر، جراحی ها بدون هیچ گونه بریدگی روی پوست و از طریق سوراخ بینی ها به روش بسته انجام می شد. با این حال، دیده شد که نتایج به دست آمده پس از جراحی باز بسیار موفق تر بود و دوره بهبودی پس از عمل خیلی سریع تر بود. به همین دلیل، جراحان خوب در سراسر جهان، با استفاده از تکنیک بسته، تکنیک باز را ترجیح می دهند. در روش باز، بریدگی بین سوراخ بینی ها و کل عمل با چشم غیر مسلح انجام می شود. به این ترتیب، مداخلات ظریف تر امکان پذیر است و نتایج موفقیت آمیزی به دست می آید. علاوه بر این، از آنجا که در طی عملیات در مویرگ هایی که باعث خونریزی می شود مداخله فوری انجام می شود، خونریزی در طول عملیات بسیار کم تر است، ، بنابراین در طول روند بهبود تورم و کبودی ها نیز کم می شود. علاوه بر این، بریدگی های بین سوراخ های بینی ظرف چند هفته کاملا نامعلوم می شود.

 

بیماران در همان روز مرخص می شوند

برای جراح، جراحی زیبایی بینی بسیار دشوار و کار ظریفی است، از طرفی از نظر بیمار این جراحی آسان است. پس از عمل، بیمار احساس درد نمی کند. از آنجایی که دیگر در حفره بینی تامپون قرار نمی گیرد، بیماران پس از عمل، انسداد بینی شدید ندارند. بیماران در همان روز پس از جراحی مرخص می شوند. تورم و کبودی چندین ساعت پس از جراحی رخ می دهد و به حداکثر سطح خود ظرف 48 ساعت می رسد. پس از آن، روند بهبود شروع می شود و کبودی ها به طور کامل در روزهای 4 تا 5 از بین می روند، قالب پلاستیکی بر روی بینی در روز 6 ام برداشته می شود و به جای آن نوار کاغذی چسبانده می شود. نوار کاغذی را بیمار می تواند در منزل بردارد. نخ های بخیه داخل بینی در طی یک هفته تا ده روز به طور خود به خود جذب می شوند. تقریبا 9-8 روز بعد از بهبود متوجه جراحی بینی فرد نمی شوید. فرد به راحتی می تواند به کار و زندگی عادی برگردد.

 

تجربه و مهارت جراح بسیار مهم است

نیاز به جراحی دوباره معمولا زمانی اتفاق می افتد که بینی بیش از حد کوچک شود. کوچک کردن بیش از حد بینی باعث تنگ شدن کانال های هوا و در نتیجه شکایت های تنفسی می شود. علاوه بر این، کوچک کردن ساختار اسکلتی و غضروف، باعث می شود که پوست بینی با ساختار جدید سازگاری نداشته باشد و در نتیجه پوست بینی حالت افتادگی داشته باشد. این وضعیت، که به عنوان افتادگی بینی بین مردم تعریف می شود، یکی از مشکلات ناشی از کوچک کردن بیش از حد بینی است. علاوه بر این، عدم تقارن در هر دو قسمت بینی نیز از رایج ترین تغییر شکل ها است. این و بسیاری دیگر از نقایص زیبایی و عملکردی می تواند توسط عملیات دوباره برداشته شود و نتایج موفقیت آمیز به دست آید. با این حال، تجربه جراح، مهارت و دیدگاه زیبایی در جراحی دوباره اهمیت بیشتری پیدا می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود